luni, 1 aprilie 2013

Motivaţia de luni - 3

În ultima perioada televizorul este o opţiune....pe care o utilizez tot mai rar. Însă se întâmplă uneori, ca unele emisiuni/filme să-mi atragă atenţia în mod special. Să aibă "acel ceva" care să mă prindă. Azi, după cum m.am obişnuit am o nouă motivaţie. Prima dată am auzit.o într-un serial  denumit "SUITS".
''SUITS" este genul de serial dramă, cu replici dure, haioase şi inteligente. La prima vedere ai zice că este încă un serial cu şi despre avocaţi, însă ditribuţia, acţiunea, drama, momentele comice sau romantice se împletesc perfect cu replicile inteligente pe care cu siguraţă le vei aprecia.
Aşadar să-l lasăm pe unul dintre actorii principali Harvey Specter, pe numele lui real Gabriel Macht, să ne "motiveze" azi: 


 sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu