joi, 21 martie 2013

Sub nume nou....




 sursa foto: http://www.psmag.com/wp-content/uploads/2011/09/mmw-new-name.jpg






În ultima vreme mă tot învârt în jurul unor proiecte noi! Trebuie să recunosc că mă bucur enorm de aceste noi schimbări, dar în aceeaşi măsură păşesc cu teamă. M-am schimbat mult în ultima perioada şi sunt într-un proces continuu de a începe o viaţă nouă. Pe de o parte viaţa mi-a dat atât de multe lucruri frumoase, iar pe de alta mi-a luat "timp" , însă din tot ce am trăit am învăţat câte ceva esenţial pentru o nouă etapă.
În altă ordine de idei, bloguleţul a prins viaţă şi m-am gandit să-i dăm o notă de seriozitate şi să-l aşezăm cum se cuvine. Aşadar ne-am "rebrenduit"  şi iată-ne cu voi aici! 
Până la o nouă întâlnire...vă urez spor în tot şi toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu