luni, 28 noiembrie 2011

DE CE...?



Pentru mine viata e destul de complicata. Adica daca la unii e in alb si negru sau roz sau albastru, pentru mine e in zeci de culori deschise sau inchise..... Sunt complicata si simpla in acelasi timp. Sunt buna si nebuna, iubesc viata , iubesc vara, iubesc zilele in care zambesc. Sunt multe lucruri pe care le iubesc pentru ca sunt, pentru ca exista, dar mai ales iubesc oamenii dragi din viata mea. Insa complicata cum sunt ,nu pot de cele mai multe ori sa nu ma intreb"de ce?''. Si in tot ce ma inconjoara exista un "de ce?"
"De ce eu?
De ce el?
De ce timpul ,uneori zboara ,alteori trece incet ca o picatura?
De ce ,ma simt mai mereu singura?
De ce te-am gasit acum?
 De ce nu pot sa te strang in brate, atunci cand vreau,cand simt?
De ce mi-e dor de tine cand nu esti aici?
De ce cu fiecare zi ce trece imi esti mai drag?
De ce nu pot mereu sa controlez totul?
De ce mi-e dor de oamenii care m-au ranit?
De ce mi-e greu fara oamenii dragi din viata mea?
De ce nu-i sun mai des?
De ce nu le spun cand plang?
De ce nu am invatat sa fiu egoista?
De ce atunci cand cineva ma supara trec repede peste?
De ce nu tin supararea?
De ce acord mereu incredere?
De ce cred ca e loc mereu de o a doua sau a treia sansa?
De ce sper mereu ca oamenii se vor schimba?
De ce sunt incapatanata cand nu trebuie?
De ce mi-e frica de intuneric si inaltime?
De ce nu strig in gura mare atunci cand nu mai pot?
De ce nu am curajul sa schiez?
De ce ranesc si eu, acolo unde nu ar trebui?
De ce nu-i iubesc pe cei care ma iubesc si ai iubesc pe cei care nu ma vor?
De ce nu pot stii ce gandesti?"


DE CE.....PENTRU CA STIU! Stiu ca daca as stii fiecare raspuns,nu ar mai fi nimic.

Azi ma bucur de fiecare"de ce?" al existentei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu