duminică, 25 decembrie 2011

La multi ani voua....La multi ani mie....!!!!!

De ce mie? Pentru ca maine e ziua mea ...si imi urez sanatate, fericire ,implinerea tututor dorintelor....si asa mai departe:)) Le doresc pe toate si imi doresc din toate cate un pic. O sa ziceti ca sunt egoista...se prea poate...azi imi acord acest drept.
A mai trecut un anisor din viata mea, plin aproape pana la refuz de toate, atat fizic cat si psihic. Azi am tras o gura de aer(mica ,ca sunt cu gatul in pioneze:( ); si m-am pregatit sufleteste, m-am curatat de toate relele ce au venit, am uitat supararile si m-am pregatit de ziua de maine. Zi care e special pentru toata lumea,dar mai ales pentru mine, pentru ai mei.
Ce imi doresc cel mai tare: Sanatate pentru mine si pentru ai mei, liniste si o masa imbelsugata in care sa sarbatorim toti membrii familiei...!
Va multumesc voua celor ce  treceti pe aici, va urez toate cele bune si sa ne revedem sanatosi in Noul An.
La multi ani!!!!!!!!!!! Si inchin un pahar  de vin cu voi si pentru mine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu